Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Baguett-morgon

Publicerad 2008-11-28 08:44:09 i Allmänt,

Godmorgon! :D
Nu sitter jag i skolan och har praktiskt marknadsföring. tjoho, jag känner mig lagom duktig som gjort läxan. bra sofie, bra!
hah, nej men ja, skolan idag kommer antagligen att bli lite...ja, jag vet inte riktigt. Varken Mikaela eller Greta är här, och jag känner att jag passar inte så bra in med någon annan. Så jag får se hur det blir. Junior är iaf i byggnaden bredvid, så det blir nog helt okej. Vad händer annars idag då?
Jag ska ner till stan (Helsigborg city) för att fixa present från mig,Sara & Sandra, för vi ska på fest hos Jenny imorgon. Tjoho, det ska bli trevligt tycker jag. Jenny är en trevlig prick!
Sen så blir det att ta sig hemmåt, och ja, ikväll är det som nog alla vet, Idol 2008.  hur tror ni att deg går?
Carola ska vara gästjury idag, och ja...hon är inte min stora favorit om man säger så. Men vi får se hur det går helt enkelt.
Sen vid 11 ikväll så kommer Kenny och Sandra och hämtar mig och min kära broder, för vi ska sova hos dom inatt, för att vi ska fixa en sak imorgon. Och till mamma och papap har vi sagt att vi ska utomlands..haha, danmark! xD
Nej men ja, jag började skoldagen väldigt gott med att köpa en baguett i cafeterian. MMM, det är så gott!
Att äta frukost hemma imorse var inte så gott :(
Ja, iaf vi är 10 pers borta från klassen idag...bra verkligen. INTE!
Juste, inatt kanske jag får agera mamma. HAHAHAHAH, eller alltså..inte mamma mamma, men endån mamma. Fröken J har tänkt på allt. hehe :P
Nej,men nu så ska vi ha genomgång av frågorna som vi hade i läxa. ha det bäst, så hörs vi!

Hugs// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela