Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Johan Palm

Publicerad 2008-11-09 00:53:17 i Allmänt,

hej och hå! :D
nu är klockan alldeles för mycket igentligen, så jag ska snart gå och sova! :D
Men jag tänkte bara fråga en sak : VAD TYCKTE NI OM IDOL I FREDAGS?!
Min favorit var Johan. Eller ja, han ÄR min favorit!
Alltså, han har något speciellt. Även om han bara är 16 år, så är han duktig. visst, han har mycket att lära, men det har alla artister, lika så 60 åriga dansbansmän som 16-åriga Idoldeltagare!
Johans framträdande i fredags var helt klart ett av hans bästa, genom hela Idol-tiden! :D
men ja, min fråga är fortfarande : VAD TYCKTE NI?!





Johan Palm - Poison

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-09 13:18:48

jag vill att han ska åka ut nästa fredag

för då hänkar han med ner til Burlööve ;D



men han får absolut inte vinna :| (8

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-09 13:35:27

svar: men jag åker bara ner om Johan kommer (a)

dom andra är jag inte ett dugg intresserad av xD



jag döör åt turnéschemat, det är dåligare än de

vart på länge xD norrlänningarna brukade klaga på

att han va för mkt nedåt, nu är de ombytta roller (8

Postat av: Adina

Publicerad 2008-11-09 14:32:32

Johan va greeeaaat ! :D

& Kevin är grryyyym !! <3

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-09 18:32:01

I fredags blev jag faktiskt imponerad, där var han bra. men annars har han väl fan inte vatt nåt vidare.. :p

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-09 20:49:59

som du vet så hejar jag ju på Lars & Robin B och liksom, jag blev jätte glad när Robin B sätt löst, för liksom det var stort för honom. Och jag blev jätte less när Lars åkte ut, samtidigt som jag blev jätte glad. För som du också vet så kom han ju hit, till norrköping, redan dagen efter. Och då var det ju himla bra att han åkte ut. SÅ tycker jag!:D



By the way så sitter jag med tre armband ifrån dustinhome runt armen, två svarta som står för att jag tycker om Robin B och ett grått som står för att jag tycker om Johan. :) Lars färg fanns inte, frö att han hade åkt ut. RUTTET! :(

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-09 20:51:39

haha, du förstod att jag menade när Robin B satt säkert va? jag är helt virrig.... som vanlit 8)

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-09 20:52:01

och vanligt kan jag tydligen inte stava till heller. MARTINA HAR ÅKT PÅ EN BLACKAOUT!

Postat av: Martina

Publicerad 2008-11-09 20:52:25

och där blev det fel också ja :/



NU GER JAG UPP!

Postat av: Jénny

Publicerad 2008-11-09 21:27:15

KEVINKEVINKEVINKEVIN INGEN SLÅR HONOM! HAN ÄR DEN BÄSTA I IDOLS HISTORIA!!!!!

Postat av: Christina

Publicerad 2008-11-11 13:59:04

Kevin har allt!!

Sen tror jag han är en av få som skulle klara ett artistliv.

Postat av: Emil

Publicerad 2008-11-20 20:35:57

Enda gången Johan var bra ;) Du vet vad jag tycker :D HAHAHAHHAA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela