Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Lund i mitt hjärta

Publicerad 2008-11-25 13:14:11 i Allmänt,

Tjohejsan! :D
Nu sitter jag i datorsalen, och har Turism. Sitter vi datorn, samtidigt som jag lite vid sidan av läser till provet som vi ska ha lektionen efter detta. Och efter provet, då sluuuuutar vi! :D TJOHOOO! :D
Jag har blivit helt sugen på att åka till Nova Lund idag. Jag vet inte varför, eller ja, jag MÅSTE ha vinterskor. Jag håller på att frysa tårna av mig i detta snöväder. Det är mysigt, men det är så kallt! :o
"Hej mitt vinterland, nu är jag hääär (8)"
Snön får mig att tänka på julen, och det är faktiskt mindre än en månad kvar tills julafton. Och jag har inte hunnit införskaffa mig en enda julklapp ännu. HA, ännu en anldening att åka till Nova idag!
Hmm...jag ska tänka på saken. Jag är ju hemma vid 3, så jag skulle kunna åka vid 4, och vara hemma senast 8. Hmm...jag får tänka på saken. Nej, nu ska jag plugga till provet och sen så är det slut i rutan för min del.
KRAAAAAAAAAM // Sofie

Juste, jag tänkte ha en fråga i bloggen och den lyder :

VAD ÖNSKAR NI ER I JULKLAPP?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela