Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sommaren 2008

Publicerad 2008-11-25 21:07:06 i Special moments,

Jag kom på att jag inte har hunnit lägga upp bilderna som kom upp på Olas hemsida från Sommaren!
Här kommer några, från min absolut bästa sommar. Tack ALLA som var med och gjorde den till den bästa!



Här är en bild från RixFm i Halmstad. 17/7-08
Ola sitter och signerar, och Christinas kakor hade han fått.
Dock undrar jag, vart gjorde människan av "Feel Good" drickan?!
HAHA, nej men Halmstad var bra, och massvis med kärlek på Ola!


HEHE,  ännu en bild från RixFm i Halmstad. Detta är under Ola, och åhhh, det var så BRA då! :D


Ola på allsången på Liseberg, Göteborg. 28/7-08
Han var helt gullig i Rix stugan, och under tiden han var på scen, var det fullt ös. Signeringen var så bra, för det var min och flum-emmas 1-års dag, och min och Martina á la Ballongs 1-års dag!



RixFm i Malmö  16/8-08
Ola var omtänksam och bra på alla sätt och vis. "Är det bra med dig idag?!"
Gigget var roligt, dock väldigt stekigt. HAH,Ola är sommar för mig!



Detta är från Landskrona gigget den 12/7-08. Massvis med kärlek på Ola den dagen!
Gigget var så förbaskat bra, allsångngen på Natalite var halleuljah gåshus,
Umgänget var trevligt, och det bästa av allt var att Martina var här.




Jag, Ola & Martina 12/7-08
Denna bilden betyder jättemycket för mig. Anledningen är många, men den största är att jag är lycklig!
Lycklig är jag vekrligen på den bilden. Det bästa jag vet är Ola och Martina!
Ni undrar kanske hur Ola kan vara det bästa jag vet? Jo, för hans spelningar har gett min tusentalsvänner, därav Martina, som är min bästa vän. Vi har 40 mil mellan oss Martina och jag, men hon är den som står mig absolut närmst!
Ola då? Varför är han så förbaskat bra? Jo, för han som människa, han som idol, och han som artist, är ett paket som det står bra på. Skrivet med en tjock svart spritpenna som inte går att ta bort!
Ha är bäst!

Kommentarer

Postat av: vibbe

Publicerad 2008-11-25 21:28:59

DU KAN VA ETT PAKET SOM DET STÅR INRISTAT "BRA" PÅ MED EN SVART SPRITPENNA <3 hehehehe PUSS

Postat av: Christina

Publicerad 2008-11-25 23:42:21

Vilka härliga bilder!!

Jag tippar att han drack upp den. Kakorna slank ner med.

Just det du skrivet är så bra för det är precis så det ska vara.

Jag vet att Ola tycker så mycket om dig och alla de andra med.

Älskar dig tjejen

Postat av: Jénny

Publicerad 2008-11-26 13:31:13

He he , SÅ bra är han inte. Visst han är bra, men det är ju inte så att hela ens liv kretsar runt honom, det finns mycket annat i livet som är bättre :P Eller ja, jag tycker det just nu, och ja , du vet vad jag tycker och jga vet vad du tycker. Vi har iaf olika åsikter.

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-11-27 20:54:02

Den här sommaren glömmer man aldrig. Den har verkligen varit underbar. Hoppas vi ses snart igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela