Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Godmorgon

Publicerad 2008-10-27 10:10:41 i Allmänt,

tjaa!
nu sitter jag här, och töntar vid martinas dator. hoho, den är fin ser ni! :D
men iaf, martina är just nu och duschar, för vi ska snart ta bussen in till stan (Linköping då alltså) för att möta upp Maten. TJOHOOO, fröken maten kommer hit idag. väldigt trevlans!
dock undrar jag bara hur det ska gå för henne att förstå min breda skånska. jag & martina har kommit fram till att den är väldigt bred.. haha xD
och igår, när vi ringde och skulle planera lite med fröken så fick jag börja och bara : HALLÅÅÅJAA!
hahahaha, maten? jag är VÄLDIGT förstående, om du inte förstod. eller hörde, eller ja...HAHA xD´
men ja, vad har jag mer att berätta?
joo, här är väldigt mysigt hos Martina. jag gillar verkligen att vara här. helt mysigfamilj, en SNUSKIG lillasyster (haha, fasst hon är ganska så rolig) och ja, här är allmänt mysigt! :D men ja, jag har några dagar kvar här uppe, så deeet ska jag njuta av. tjoho! :D
liksom, vi var på IKANO igår. martina har babblat om det , för jag trodde det var en bank, ja ni vet att det finns en bank som heter IKANO? haha, iaf när hon berättade det första gången, så trodde jag på fullaste allvar att hon skulle till banken. men så var det inte, för hon skulle till IKANO-huset! haha xD
snart kommer martina, vilket innebär att vi snart ska åka. vi skulle möta maten vid 11 inne i stan tror jag, och ja, det tar ju ett tag med bussen härifrån. så nu borde jag nog avrunda här lite! he he he he! :D
men ni där hemma, eller ja, överallt i sverige, njut av et höstlov. FÖR DET GÖR JAG!

puss&kärlek // Sofie

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-10-28 12:11:59

Hahahaha en bank xD

ALLA borde veta vad ikano-huset är , hahahhaa^^

Sofie då<3

Postat av: Martina

Publicerad 2008-10-28 12:51:10

Amen tjenare!

Kolla vem som hittat till din blogg, liksom, yeaaah! ;D

Men ja, nu kanske jag också ska göra mig klar, precis som du & lilljohan istället för att sitta här & tönta mig!

Du är BÄST! <3<3<3

Postat av: Emil

Publicerad 2008-10-28 13:10:15

HAHAHAHAHa, så först NU har ni konstaterat att din skånska är bred? Den är fan ett helt annat språk sötsak ;) Hahaha, hoppas ni har de bra! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela