Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

nu har även lilla jag en blogg.

Publicerad 2008-10-21 20:27:01 i Allmänt,

hejhallå!!
Efter mycket om och men, lite tvekande hos mig själv, och med en aning övertalning så har jag också skaffat mig en blogg. shuppadupp, sofie är inne i blogg-livet nu!
jag kan ju faktikst inte garantera att allting blir så seriöst alltid, för mitt liv är flumm, flummigt! menjag ska försöka göra det så vettigt som möjligt, och jag hoppas att ni gillar det! :D
nej men nu tänkte jag vell kanske avrunda här, och fortsätta flumma med maaaten! (HAHA, alltså, tjejen kallas för Maten, fasst hon heter Martina igentligen. så tro inte at jag ska gå och leka med mat i köket ellet nått, HAHA xD)


Loooove // Sofie

Kommentarer

Postat av: Martina,Maten,Junior

Publicerad 2008-10-21 20:33:09

haha jo men du brukar ju vara hungrig Sofie, så varför ska du inte ta dig en sväng in i köket och röra ihop något kul ? hahahahhahHAHAHAHAHHhahahaha



Och heeey äntligen är du igång, glöm nu inte bara vad jag & Martina (och nu, precis nu tror alla att jag är helt dum i huvudet och bara du & Martina, och nu igen tror dom det, är det som fattar. hehehehhe och jag orkar inte förklara heller) glöm nu inte vad du måste nämna på något sätt ;) mohahahhahah höhöhöhö

Postat av: Flummmmmmmmmmmmm

Publicerad 2008-10-21 21:19:20

Jag är FETT stolt över dig min vän! :) <3

Postat av: Frida

Publicerad 2008-10-21 21:36:45

hahaha leka med maten får man inte göra;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-21 21:37:33

gooo sofie :D

Postat av: Adina

Publicerad 2008-10-21 22:17:35

HAHAHA joo gå du o ha de så kul me maten i ditt kök ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela