Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Skeulan

Publicerad 2008-10-22 09:42:22 i Vardagar,

hejhopp!
nu sitter jag i skolan och har Administration A. Vi skulle checka lite på ams.se om receptionist, och sånt för vi har börjat på nytt kapitel i boken!
godbyte fakturor, förfallodatum,  HELLO RECEPTIONIST ARBETE! ja, ungefär så är det!
efter detta, så har vi engelskprov. är vell ganska så förbered, men man vet aldrig med vår lärare. våra lektioner är dom oseriösaste jag har varit med om. folk kan gapa och skrika, och inte göra ett skit på 50 minuter, och sedan kan han säga : ni har jobbat bra idag!
Jag hopps att det går bra, men ja, jag kan inte göra mer än mitt bästa, och så är det ju alltid, men kan alldrig göra mer än sitt bästa. hehe, sen efter engelskan gissa vilket ämne som kommer då? (a)
Ni som känner mig vet att det är mitt favvo ämne!  juste precis : MATEMATIK!!!!!!!
mattenörd? ja jo, det är jag vell. jag ska ju inte förneka sanningen, men det är så förbaskat roligt!
vänta, här kommer ett tag :

2x^3+5x = 0
räkna ut vad x är!


Dock vet jag nu, att det är vissa av mina kära läsare, som kommer att kunna räkna ut det.
men JAG är stolt, över att kunna räkna ut det! HAHA xD
ja, mattenörd var det ja! 8-|

nej nu så ska jag plugga vidare, men ha det bääst!



Andragradsekvationer

En fullt uträknad andragradsekvation, YESBOX!!

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2008-10-22 14:46:37

Ännu mer bloggar, härligt!!!

Jag lovar läsa flitigt.

Lova mig att inte glöämma andas!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Martina,Maten,Junior

Publicerad 2008-10-22 22:15:41

Jag förstår ingenting Sofie! :o

Men jag är nöjd över det jag kunde för några veckor sedan, det lever jag fortfarande på! :D

Snart är det höstlov! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2008-10-25 20:03:26

Jisses Amalia 8)

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-06 19:19:25

haha, jag känner mej smart för jag fattar de där med andragradere, duktig jag é va ;)



halva kofecienten med ombytt tecken +/- roten ur den där

första kofecienten ^2 sen så sista kofecienten med ombytt tecken (8



haha, de där sista vet jag inte varför jag skrev xD HAHA (a)

min mattelärare har trökat in de i huvet på mej kan jag tro ;)

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-06 19:20:10

haha, jag känner mej smart för jag fattar de där med andragradere, duktig jag é va ;)



halva kofecienten med ombytt tecken +/- roten ur den där

första kofecienten ^2 sen så sista kofecienten med ombytt tecken (8



haha, de där sista vet jag inte varför jag skrev xD HAHA (a)

min mattelärare har trökat in de i huvet på mej kan jag tro ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela