Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Från Helsingborg till Ramlösa

Publicerad 2009-04-29 23:07:16 i Allmänt,

Godkväller!
Hemma är jag nu, eller ja, har varit det i såhär, tre timmar, men i alla fall.
Dansen var jättebra och Jénsan var duktig, precis som vanlig. Det var väldigt mycket Jénny över det hela, vilket var jätteroligt att se. Du är så duktig jénsanpensan! <3
Well, eftersom dansen slutade halv sju, så resulterade det med att vi skulle behöv vänta i en timme tills nästa tåg, och varken jag eller Jénny är någon älskare av att sitta ner och vänta. Så vi tog oss en liten promenad. Sisådär, sex kilometer ända bort till Ramlösa. Eftersom vi som sagt inte orkade sitta och vänta en timme i Helsingborg på knutpunkten, så gick vi till närmsta station, vilket var Ramlösa. Som är...helsingborgs förort. HAHAH, under vägens gång konstaterade vi dock att Jénny är en riktigt tidsoptimist. "Det tar nog bara tjugo minuter"
Jo men troligt va? Nej, det tog oss fyrtiofem minuter. HAHAH, liiiite skillnad, men bara lite.
Well, vi han iaf, och nu har jag så galet ont i fötterna. HEHE, det var nog ingen bra idé att gå så långt med flipflop skor.

Annars då, hur har min dag varit? Jodå, helt okej. Men inte mer.
Skolan dög, men inte mer. Jag skulle redovisat på engelskan och vår lärare hade varit stenhård på mig att jag var tvungen att redovisa idag. Så jag hade pluggat till det. Tror Ni hon var där? NEJ JUUUSTE!
"HP1D, ingen engelska idag.Jag är på kurs!" . HejSofieblirjättejävligtaskalasförbannad!
Kul att hon inte berättat det. Och kurs blir man inte skickad på sådär, huxflux. Det borde hon ju ha vetat.
Ja, jag ska ta upp det med henne nästa gång vi har engelska. Men annars har det varit okej. Jag och Mikaela var på Väla en runda, när vi hade håla i tre timmar, och ja, det var mys. Trevlig tjej det där! (Y)

Men nu kallar sängen på mig, för imorgon blir det först skolan, tre lektioner sen så bär det av till Lund med Emmisen och leta balklänning till henne. Reuligt värre!
Bedtime var det, så godnatt!

Love.
S.




Aao vad snygg han är!!!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-30 10:15:23

HAhaha engelskalärare suger -.-

SNART SES VI SÖTIS <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela