Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Skärtorsdag

Publicerad 2009-04-09 16:10:34 i Allmänt,

Idag är det torsdag, och första gången jag bloggar på detta lovet.
Bra Sofie, jättebra. NOT!
Men ja, mitt lov har varit bra, so far so good, och jag har gjort både det ena och det andra.
Trevligt värre skulle jag nog kunna säga.
Snart så ska jag ner till ica med my neighbour, alltså Amanda, vilket ska bli ytters trevligt.
Har inte träffat henne på lääääääänge och ja, it´s bad bad bad. Men hon är bra, min fina lilla granne!
Vad händer annars idag då? Mja, inte så mycket. Inte en enda liten påskkärring har knackat på dörren idag, och jag sörjer. Det är ju helt roligt att ge godis till småbarn! :D
Eller är det något man bara gjorde förr? Gick påskkärring alltså?
Jag gjorde det alltid när jag var liten, och attans vad roligt det var och attans bananer vad mycket godis man fick!
Och några slantar också, det ska inte glömmas.  Gick ni påskkärringar när ni vad små?
Mja, nu så ska jag ge mig på plattången, som idag ska få locka en eller två lockar. För då blir håret helt...perfekt!
Hoppas att ni har det bra i alla fall.

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-04-09 16:59:44

ohja, jag gick allt oxå påskkärring :D hehe. himla mysigt faktiskt. man fick ju verkligen mkt godis! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-09 21:21:33

Var du verkligen tvungen att blogga?! :O HAHAHA

nämen fan, påskkärring was the shit när man va liten ju! :O vi skulle gjort de i år alla skånetöserna! hahahahahahahhaa :D

Postat av: Martina

Publicerad 2009-04-10 09:49:50

HAHAHAHAHA jag tänkte att vi skulle ta och göra det iår, o sen direkt efter läste jag emmas kommentar hahahahah xD

Postat av: Christina

Publicerad 2009-04-10 10:24:10

Nu ska jag bli aktiv och läsa din blogg igen.

Har inte orkat innan.

Hoppas vi ses imorgon!!!!

Postat av: Martina

Publicerad 2009-04-11 17:37:11

Jag saknar dig ska du veta, om du nu missat det liksom! :D

Postat av: amanda

Publicerad 2009-04-11 21:26:08

du är också bra min fina lilla granne ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela