Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sofie pluggar naturkunksap, frivilligt. VAD HAR HÄNT?!

Publicerad 2009-04-27 11:44:17 i Allmänt,

Hejhopp!
Just nu sitter jag i bibblan och....ja, som rubriken säger, pluggar naturkunskap.
Vad i hela fridens namn har hänt med mig liksom? Frivilligt?!
Eller ja, heeelt frivilligt är det ju inte, jag måste ju lämna in arbetet, men alltså...ja skippade lunchen för att göra färdigt skitet. Blööö. Men ja, hur är det annars med mig idag då?`
Jo, det är bra med lilla mig. Vi slutar tidigare idag, för Jerica flyttade sin lektion, så vi hade hennes direkt imorse istället.
Hon är söt den. Verkligen. Typ, skolans bästa lärare. I promise!
Men i alla fall, om en halvtimme börjar vår Näthandel och sen så är det engelska. Dock ska jag försöka få gå tidigare från engelskan, för det enda jag ska göra där är att översätta Alone helt och hållet, och sedan förbereda för min redovisning på onsdag. Vilket jag nästan gör bäst hemma, eftersom det behövs en dator.
Eftersom jag ska översätta Alone kanske ni förstår att jag ska redovisa lite sådär om EMD. Tufft va? :D
Eller ja, saken var den att vi skulle välja att översätta en låt som har stor betydelse och sen så ska man då berätta om artisten/gruppen. Och jag har älskat Alone sedan första gången jag hörde den och den har så stor betydelse överlag, så jag tyckte att det var ett bra tillfälle att få göra det. Så ja, jag hoppas att det går bra på onsdag när jag ska redovisa i alla fall. Men okej, plugga vidare på NKn var det. SOFIE HURRAR HÖÖÖÖÖGT!
Eller inte....

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela