Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Positiva-Lisa á la Flumemma & Sofie á la far intar Lund

Publicerad 2009-04-30 21:43:07 i Allmänt,

Godkväller!
Nu kände jag att jag faktikst kan langa in ett blogginlägg för dagen. Snällt av mig va?
Okej, vad har hänt idag då? Skolan först o främst, tre lektioner, varav den ena var på dunkers. Bra tyckte lilla jag.
Slutade då vid elva, och hade sälskap med Mikaela till knutan, trevligt värre. Halv tolv satte jag mig på tåget som tog mig till världens bästa stad, mitt fina lund. Väl i Lund insåg jag att där var mycket kallare än i Helsingborg, så jackan fick åka på. Hmm....shorts, linne o jacka, det är fint det! :D
Ja, Emma kom tio minuter senare, och vi kilade ner till stan och gick en runda in om Din sko, innan vi tog oss till botulfsplatsen där bussen ut till Nova Lund gick. I väntan på bussen fick jag ju då höra om Emmas trevliga dröm och ja, vi fick oss ett gott skratt. "Anonyma alkoholister " HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
Galet roligt. Väl på Nova var vi i var enda butik, för att htita balklänning till Emma. HEHE, ja det gick ju som det gick....
man kan hitta lite allt möjligt där vettni. Tält, en ful klänning (SOM PASSADE!!!), för små klänningar, och så kan man också, givetvis, hitta en jättefin klänning, som bara satt som en smäck på Emma! HAHA xD
Dock tog det oss sådär, två och en halv timme, en halv pizza och några gångers sjungande på min fina "poitiva-lisa" låt tills vi hittade den. MEN, det är ju såå, att väntar man på något gott väntar man aldrig för länge!

Well, efter vårt besök tog vi bussen in till stan igen där vi chillade på trappan vid coop tillsammans med alla "nyktra" människor, en falafel och en glass. MM, mysigt! Dock kilade vi till centralen istället när Emma kände att hon blev extremt grillad, så jag fick ju offra mig. HAHA, men ja, trevlig dag var det i alla fall, så far vill tacka sin dotter för en trevlig eftermiddag!

Men ja, hoppas att Ni har haft en bra dag i alla fall, och alla partynissar? Ta det lungt ikväll!
Det finns en morgondag också. Och Baloo? Hoppas att du har det dunderbra i Holland!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-01 09:10:15

Tack faaaar! HAHAHHA men asså drömmen jag hade inatt var mkt bättre!!! du får höra den sen på msn! ;) HAHAHAHAHA

ehm jaaaao. NYYYYYKTEEEEERT SHAAAAALALALALAAAAA! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-01 09:10:48

Eller NYKTOOOOOORT om de ska va rätt ;) hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela