Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Känner att jag egentligen har massor att ta igen..

Publicerad 2009-08-14 21:20:14 i Allmänt,

..av vad som hänt om dagarna, men just nu får de viktigaste dagarna högst prio.
Som Ni då märkt så har jag bloggat om Göteborg (det var nog den tråkigaste ola-dags-bloggen jag skrivit, förlåt!) och ja, annars har det bara rullat på om dagarna.
Detta hände förra veckan;

Måndag: Göteborg, Liseberg
Tisdag: Åka hem från Göteborg,
Onsdag: Fika i Landskrona med Linåkertjejerna
Torsdag: PLANERA ULLARED!! (& allt går, bara man vill!!!)
Fredag: Hämta tält i Tågarp hos Jennypenny!
Lördag: Städa
Söndag: Åka till Emma & vara hos henne


Denna veckan då;
Måndag; Åka hem från Emma, PACKA!!
Tisdag:  PACKA & åka till Ullared!
Onsdag; DIGGILOO (med världens bästa vän, Martina & Anna!!)
Torsdag: Ullared & åka hem från Ullared :(
Fredag: Lund med Jénnsan
Lördag; Tjejmiddag @ Saras place
Söndag: EMD-Malmö (förlåt EMD-nissar, men det funkar inte!)
Klassträff med 4:9-1 i Röstånga!


Kuligt värre alltså. Och lagom hektiska veckor!
Men alltså, jag lever på mottot att man ska leva sitt liv och följa sitt hjärta, and that´s what i´m doing!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela