Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Packning

Publicerad 2009-08-11 00:57:08 i Allmänt,

Tjohejsan!
Har varit hos Emma sedan igår, och kom hem vid sju idag.
Sen så har det bara varit packa packa packa. Ska jag till Norrland? NEJ!
Jag ska till Ullared och gå på Diggiloo med världens bästa vän & Anna.
Tjoho vad roligt det ska bli. Och hey, vad roligt att det kommer fler bloggläsare.
Det uppskattar jag. Och liksom, blogginlägget om Göteborgsvistelsen kommer.
Snart. Det har bara inte funnits....tid. Men ja, det kommer!
Nu ska jag gå ner, och dricka lite vatten innan det är bedtime.
Ska upp tidigt (offrar en extra timme för en radiointervju 8) ) imorgon och hämta busskortet på kommunhuset med Amanda. Och fem över sex börjar resan mot Norrland! :D JIPPI!!!
Ha det så bra, och liksom, godnatt!

Justja, måste flika in lite roliga saker från Emma-vistelsen

Dagens klipp;

"Ser jag tjock ut?"


"Sala here we come som dom brukar säga i alla filmer man har sett"



Kvällens med Martina är;
TEKOKAREN!!!!!!


Men som sagt, godnatt!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Adiiinaa

Publicerad 2009-08-11 12:58:11

vadå att erik har sköna strumpor i den? :o

alltså, eller nej, det vet ju inte jag (a) ehöhöhö-höhö (a) för jag har ju inte 8 par likadana (a) nejdåååååååå :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-16 15:29:47

Traktor?! Vad fan snackar han om, jävla stadsbo! xD <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela