Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Boybands

Publicerad 2009-12-04 22:09:13 i Vardagar,

Tjolahoppsansa! :D
Här sitter jag, en aning speedad efter två telefonsamtal från stockholm och en idoltitt.
Jag är på boyband humör. Christina & Sara (som justnu är i sitt esse, speedad på cola och lycklig) är i Stockholm och ser Backstreet Boys och ja, jag fick höra låtar. En del av as long as you love me och en till. Tack för det säger jag! Jag fick enorm "skoldisco" känsla och jisses. Det slutade inte där, utan efter de där samtalen så var det slutet på första delen av Idol och vem var där om inte Westlife? Liksom, Backstreet boys coh Westlife på samma kväll, och ja alltså, ja. Även om jag kanske inte är så jätteinsatt så påminner det mig jättemycket om min skoltid då det var skoldisco som gällde. Skoldisco i matsalen på Billeshögskolan där det togs små steg för att impa på killen jag gillade. Och hur det gick är ju historia. HAHA! Nej men ja, jag gillar boybands.

Vad tycker Ni? Tummen upp eller tumme ner för boybands? :D


Backstreet Boys


Westlife

Kommentarer

Postat av: julia a

Publicerad 2009-12-04 23:38:00

tummen upp!:D

Postat av: Christina

Publicerad 2009-12-07 14:47:27

Magiskt! Nästa gång ska du med

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-12-08 11:09:36

Stor tummen upp! Det kändes stort att stå där och skaka hand med Nick och grabbarna. Håller med Christina, nästa gång får du också hänga på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela