Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det där med TV-programsmedverkande

Publicerad 2009-12-02 17:49:06 i ,

Nu sitter jag här och tänkte slänga in ett litet blogginlägg.

Skolan idag var helt okej, mådde dock inte direkt prima ballerina. Huvudvärk, halsont och en seg kropp. Jag tog mnig igenom hela skoldagen i alla fall. Var hemma lite efter fyra, då jag hamnade här. Tittade på ett klipp som Pernilla hade tipsat mig om tidigare idag (hoho, fb-chatten på lektionstid! ;) ) och ehm ja, jag tror våren kommer att bli....intressant.

Ola
i Melodifestivalen och Mattias i Let´s Dance.

Frågan återstår fortfarande; Hur kommer det att gå?
Men det kan vi inte svara på föräns det är över. Och det vet vi inte heller, när det är.
Det är premiär för Let´s dance den 8:e Januari i alla fall (vilket jag missar, men i love tv4play!) och premiär för Melodifestivalen den 6:e Februari. Och Ola är då med i premiären från Ö-vik. Intressant tror jag att det blir!


Mattias tävlar med Cecila som vann 2007 med Martin Lidberg 2007


Ola tävlar i Ö-vik med låten Unstoppable

Hur tror Ni att det går?

Nu är det snart käk, sen hamnar jag nog här igen. Borde plugga, men var finns orken? Inte hos mig i alla fall.
Hoppas att Ni har haft en bra dag.

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: marre

Publicerad 2009-12-02 23:51:46

svar: hahaha vi får hoppas på både eric och ola och såklart din man ;) :D

Postat av: Adina

Publicerad 2009-12-03 21:47:20

det är så gulligt att du alltid skriver Ni & Du med stora bokstäver :')

Postat av: jannica

Publicerad 2009-12-23 01:10:32

mattias heja heja hhahahaa fin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela