Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

I´m in Norrland (...eller nästan i alla fall!)

Publicerad 2009-12-30 14:07:00 i Special moments,

Hejhooooooooopp!! :D:D:D:D:D:D:
Justnu sitter jag vid MartyParrtys dator i Liiiiiiiiiiiiiiiiiinköping :D:D:D
Gilla gilla gilla gilla det liksom! :D:D:D:D:
Ehem ja jag kom hit igår, och fyra timmar på tåg gick ganska så fort alltså. För att inte sova så mycket som jag gjorde. Max en kvar kanske, och sen så läste jag (Ondskan), åt godis, och tittade på folk! HAHA!
Åkte helt själv fram till Alvesta där någon snubbe hoppade på, som också skulle av i Linköping.


WELL, jag är här nu i alla fall. Gissa vem som är lycklig? J-A-G!
Vi ska in en sväng till stan nu är det också tänkt, och ja jag gillar Linköping alltså! :D:D:D:D:
Om Ni nu missat det tänkte jag 8) HAHAHA!

Justja, här är lite kyligt. ELVA minus, för er som undrar 8)
Lite andra bullar än nollan som vi har hemma. MEN, I survive! :D:D:D

Hoppas att det är fint med Er, för hehehehohohohihihihih, det är det med mig! :D:D:D:D:D

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2009-12-31 12:55:28

Have fun Girls! Happy New Year! :)



Hugs Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela