Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

I still love to laugh

Publicerad 2009-12-01 19:53:20 i Vardagar,

Klockan är snart åtta och jag tänkte blogga. Snällt va?
Well, dagen har varit bra idag. Lite såhär, seg i förmiddags varav förmiddagen egentligen började ganska så dåligt. Ett försenat tåg (dock bara tre minuter, men tre minuter gör skillnad!), vilket ledde till att jag blev försenad till provet, varav jag hade tur som kom in. Det var nationella i engelska a som stod på spel. Jag skrev det i alla fall, och första delen gick ju bra. Det var två delar det handlade om, en listening och en reading. Reading gick bra, men listening vare ju en annan femma med. Men ja, jag gjorde mitt bästa och det är gjort och mer än så kan man inte göra. Ingen lunch och en jäkligt flummig personlig försäljningslektion. Maria fick namnet supersnällasilvermaria och Rebecca och jag pluggade via facebook. Och då satt vi två datorer ifrån varandra....
Men hey, vi fick något gjort i alla fall. Efteråt var det redovisning på gång i religion och ja, det gick bra. Även om jag låter som ja, en kille i målbrottet så funkade det faktikst och jag gjorde mitt bästa.

Eftermiddagen blev chill, även om jag inte direkt gillade att tåget var försenat. Meeeeeeen med rätt sällskap (SARA!!!) så löste sig allt, och ja kvällen har varit bra. Såg lite roliga bilder på facebok (HAHAHAHA, okej dom var jävligt roliga....charmigt sickan! ;) HA!) och sen så blev det lite snack med Pernilla och sådära.

Nu ska jag dock gå och duscha. Vid nio är det andra avenyn (tänkte för en gång skull se det på TV) och sen så vet jag inte vad som händer. En kopp te skulle visserligen inte sitta helt fel för halsen, men ja, det tar vi sen!

Hur har Er dag varit?


Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela