Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Måndag morgon

Publicerad 2009-12-07 09:06:12 i Skolan,

Praktisk Marknadsföring B kursen är ju intressant 8) Har nyss lämnat in min introduktionsplan för Café Himma och så missade jag genomgången inför provet. Kul att alla bussar till skolan är så fulla 8) Well, Gun är ganska så chill så hon verkar inte arg. Jag bad om ursäkt när jag kom in i klassrummet i alla fall. Nu efter har jag engelska och då ska bokanalysen lämnas in. Känns bra att jag faktiskt har gjort den färdigt. Good work Sofie!

Ska kolla igenom boken nu, så jag inte är helt lost inför provet på torsdag. Wish me luck!


Love.
S.

P.S IMORGON KOMMER BÄSTA VÄN HEM, ÄNTLIIIIIIIIIIIGEN :D :D :D  D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela