Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Biblioteket

Publicerad 2009-02-13 12:03:00 i Allmänt,

Hejhopp! :D
Nu sitter jag i bibblan med Mikaela, och har nyss fixat färdigt NK-arbetet som ska lämnas in idag. SKÖNT!
Ja, jag kom i princip nyss till skolan iaf, för jag har varit hos tandläkaren och lagat hål. fyfan!
Förlåt, men jag hatar att gå till tandläkaren. Inte för att läkaren är otrevlig, men ilksom, på något sätt så är det....konstigt!
Lukten, Rummen, Sakerna, ja det är mysko. Och idag gjorde jag något hemskt, lagade ett hål. FY FAN FÖR BEDÖVNINGSSPRUTAN! :o
Jag hatar det, hatar hatar hatar. Men ja, det gick relativt snabbt iaf, coh nu är tanden lagad. Fast den gör ont nu, och liksom, jag har inte kunnat äta någon lunch "/
Well, vi börjar vårt småföretagande om en halvtimme, för den lektionen är uppflyttad för vi skulle inte ha Anna-Lena. Så vi slutar 14:25. MEN, jag hoppas att jag kan få gå typ, 10 minuter tidigare, så jag slipper vänta här i Helsingborg en timme. Det vore skönt liksom. för sen så är det?! jo vadå?! SPOOOOOOOORTLOV!!!
Det ska blir så sjukt skönt, att slippa denna skolan i en vecka, och få komma upp till Martina. I need her, mer än någonsin just nu. Och juuuuste, imorgon kommer min moster och hennes sambo, möjligtvis Martin och Jenny också! :D HAHA, Martin är min kusin,och ja, Jenny är hans flickvän, som jag nog tror att ni räknade ut!
Trevligt ska det bli iaf, för ja har inte träffat dom på eeeeeeeviheter. Mats gillar Natalie, och det gillar jag! :D
Men ja, publicera nu kanske?! Ja, varför inte. Ha det braaa! :D
Love Love // Sofie


ajjj....det gör ont.....

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-02-13 16:10:20

"...möjligtvis Martina och Jenny också! :D HAHA, Martin är min kusin..."



Jag har för mig att Martin är en kille, men om du inte vet säkert så vet inte jag heller ;P haha

Postat av: Guess who, It starts with an A and ends with Dina (y)

Publicerad 2009-02-13 23:46:35

HAHAHHA när dom skulle laga min tand, (du vet jag slog ju ut en tand på en fotbolls match för cirkus ett år sen, så skulle dom laga den för typ fjärde gången) så skulle dom ta bedövningsspruta, & jag bara drog undan huvet xD HAHAHAHHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela