Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Digiloo

Publicerad 2009-02-12 15:15:19 i Allmänt,

hejhopp!
jag gillar Jerica, liksom, åhh, she´s so god.
För liksom, på bransch och produkten, så ska vi välja något att "köpa" valfri vara då såklart, och så frågade jag om man fick välja såhär biljetter (för det köpet jag ju trottsallt ibland!) och hon bara : SJÄÄÄÄÄLVKLART! :D
Så ja, jag ska välja Digiloo-biljett, ohc berätta om den. HAHA, okej ni kanske tycker det låter sjukt töntigt, men det fanns inget annat roligt kvar att välja mellan. Och ja, jag tänkte vell mest säga det, för att blogga lite iaf. Nu så ska jag sluta, vi får sluta när vi vill, och sen så ska jag gå direkt till Jenny. hoho, hoppas att hon bjussar på en macka eller nått!
FÖR JAG ÄR HUUUUUUNGRIG!
Liksom, HAHA, Mat i mitt hjäääääärta!<3<3
Nej men nu måste jag verkligen kila, tjingeling! :D

Kommentarer

Postat av: Adiiiiinaaaa (den fina om man nu tycker så! :D )

Publicerad 2009-02-12 22:00:44

skojjar du att du gillar mat eller?

jag tror att ungefär 90 % av sveriges befolkning om inte mer vet om det nu Sofie! hahahahahah xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela