Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Fresh Prince of Bel Air

Publicerad 2009-02-13 17:29:39 i Allmänt,

Hejhopp! :D
Nu är jag hemma, vilket innebär : SPORTLOV!
Det var en mycket glad Sofie Jönsson som gick ifrån Nicolaiskolan idag, kan jag ju säga.
Well, idag har jag haft en lektion. Info. & Layouten var inställd, vi slapp göra något på Småföretagandet, så vi kunde gå (lektionen var förövrigt uppflyttad till Info& Layout tiden) och efter det, så var det NK, där jag och Mikaela jobbade på som tusan. Så ja, vid 5 över halv 2, så slutade jag. Och jag kom till skolan, vid 11 tiden. Gott snack! :D
Ja jag fick iaf vänta i Helsingborg i en timme, och under den tiden, så gick jag in på bibblan för att se om där var någon bok, jag behöver läsa. Så det fick bli Sandor/slash/Ida, vilket jag i sig inte har läst. Men sett filmen har jag, men det var sjuuuuuuukt längesedan. Förvisso gick jag in på bibblan om hopp om att få låna hem Twilight. Inte Om jag kunde drömma! Dock hade dom inte den hemma, för den var utlånad, men jag står först på listan att få den!
Jag tror jag vet en Fröken Holgersson som blir glad nuuu! :D
HAHA, ja, jag mötte Sara på knutan iaf så vi tog tillsammans tåget hem. Trevligt värre! :D
Sen väl hemma, så fastnade jag vid TVn, det var ju Fresh Prince of Bel Air. SÅ ROOOLIGT! :D
haha, även Will Smith såg ju bra ut på den tiden också! HAHAHAHAHA xD
Men ja, nu så ska jag kila ner, vi ska snart äta. Varma mackor, GOTT! :D
haha, eller "mackejäärn" som vi alltid har sagt. HAHAHA, sjukt gott iaf! :D
Bloggar kanske mer ikväll, eller nått.

Love Love // Sofie



Fresh Prince of Bel Air

Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-02-13 17:35:24

ehm, första boken i Twilight serien heter "om jag kunde drömma"?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela