Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Melodifestivalen 2009

Publicerad 2009-02-23 12:09:41 i ,

(Detta skulle publicerats igår, men då hade min blogg lite fnatt, så det får bli idag, men backa tillbaka bandet 24 timmar när ni läser det)

Hejhopp!
Idag är det söndag, och as you know, så var det den 3:e deltävlingen av Melodifestivalen 2009 igår.
De som gick direkt till final var Molly Sandén (vilken begåvad tjej!!) och EMD .
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
Tjoho, Baby Goodbye är bra bra bra. Dock kanske inte direkt det jag hade förväntat mig av EMD, men ack vad bra det faktikst var! :D
I like them. HAHA, eftersom jag inte har så mycket till liv en söndagseftermiddag, så checkade jag lite klipp med grabbarna och ja, jag har aldrig påstått att dom är normala tillsammans va?! :D
Well, här kommer ett roligt klipp, inföööör melodifestivalen, och ett där Erik påstår sig att "älska" aftonbladets recensent Markus Larsson, efter att ha sågat grabbarna och sagt att "det var mycket snack men liten verkstad med den dära knasgruppen". Yeah right, se hur det gick liksom?! Så jävla liten verkstad kan det ju inte ha varit, om dom nu gick direkt till final, eller?!
Ja, jag har min åsikt om Markus Larsson, och det är inte första gången han är negativ mot artister som kommit från Idol, så att han sa något sådant, det förvånade mig inte. Vad tycker ni om honom föresten, Markus Larsson?! Bra eller dålig recensent?! 
Och vad tyckte ni om lördagens artister? var EMD & Molly rätt som skulle gå till final?!
Nej nu så ska jag publicera det hära, och glöm inte kolla in klippen.Tjingeling! :D


Inför Meldodifestivalen:
"HEEEEEEEEEEJ SIV!!"
 

EMD: Vi längtar till nästa sågning!
 

Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-02-24 18:21:15

OMG SÅ DÅLIGT :O hahaha. Den med siv. La du dubbelvikt av skratt? Jag såg ingen humor i det över huvudtaget? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela