Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Melodifestivalen 2009

Publicerad 2009-02-07 22:42:09 i Allmänt,

Godkväll läsare!
Nu har jag varit vaken i 4,5 timme. Inom loppet på den tiden har jag hunnit:

  • Äta mat (<3)
  •  fått interneten att funka,
  • Sura över hur sverige röstar i Melodifestivalen
  • Blivit besviken på melodifestivalen,
  • SMS-bombat Junior om min besvikelse
  • Tittat på halva Arn- Tempelriddaren!

Ni kanske undrar lite, varför jag bara har varit vaken i 4,5 timme? JOO, för att jag har sovit resten av tiden såklart!
HAHA, nej men okej, jag har varit sjuk. Eller är sjuk, då känner jag mig helt okej nu.
As you know, så har jag varit dunderförkyld, och när jag vaknade imorse, så han jag bara äta frukost, och duscha, innan jag var så trött så jag däckade i sängen ingen. Så okej, om man ska räkna med den tiden däär, så kanske jag har hunnit vara vaken 5,5 timme idag. Och så är jag endån trött nu!
Well, inatt drömde jag übersött om Matte, och det var sån dröm, som man inte ville vakna ur ni vet?
Ja, han är mysig iaf, Mattias Andréasson. Och glöm inte att han uppträder i Melodifestivalen den 21:a Februari med EMD. Viktigt att komma ihåg, och vitkigt att rösta då också!
För ja, vad tyckte ni om dagens Mello? Som ni kanske har förstått, så blev jag besviken.
Artisterna var bra, men liksom hela upplägget, allt gick så fort, det var inga roliga videos innan låtarna, som förra året, och liksom, mjaa, jag gillade inte det. Antingen så var Göteborg ingen bra delfinal, eller så kommer Mello att vara så alla gångerna? Vilket jag inte hoppas...
Men vi tar nya tag inför nästa vecka så bla. Måns Zelmerlöw och Markoolio medverkar!
Nej nu tänkte jag kila ner, och titta vidare på Arn. Ha det så bra!

Looove // Sofie


 


Klipp med EMD från Melodifestivalen, roligt värre! (Y)

Erik: Jättesvår fråga, jag har ju igentligen ingen jättestor relation till Melodifestivalen.
Jag kollade på det när jag var liten, men jag har inget minne av det.
Danny: Du kollade inte på det förra året eller?  *menande till Erik*
Erik: Neej!
Danny: Gjorde du inte?
Matte: Vi var ju till och med där!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-02-08 11:37:39

Hahaha, videon är så sjukt kul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela