Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Videos

Publicerad 2009-02-02 20:45:00 i Musik,

IDAAAAAAAAAAG ÄR JAG PÅ OLA-HUMÖÖÖÖR! :D
Så jag slänger in lite videos, från ställen jag varit under 2008. Världens kingigaste år, jag lovar! :D
Jag måste ju också berätta att alla videosarna inte är mina, men ja, titta och njut! :D


 
Trelleborg, 27/3 -08 "Åhh, men TACK!!"



Jönköping, 26/4 -08, WILDKIDSBARNEN!!!



Helsingborg, 9/5 -08, "Ni göööder honom!"


Sedan så hittar jag ingen från Kristianstad, så det betyder att ni får lite fler, från gigget efter, vilket var Landskronagigget! :D:D




Landskrona, 12/7 -08,  ALLSÅNG (!!!!)



Landskrona, 12/7 -08, GÅÅÅÅÅÅSHUD!!!



Landskrona, 12/7 -08, Wildkids Wildkids Wildkids! <3<3<3



Kivik, 14/7 -08, förlåt...



Halmstad 17/7 -08 , "Är ni Halmstad stekare eller?!" HAHA



Göteborg, 28/7 -08, "Vadå?! Är ni två tillsammans?! :o"
Ola sjunger dock inte på videon, men checka hur han stekar där bak.
Värsta steeekarn! xD



Malmö, 16/8 -08, "BRRRRRRRRRRUDAR!!!"


(DAMP, Lundivdeon vill inte läggas upp, det kommer i ett annat inlläg -,-)




HAHAHAH, ja hoppas att ni gillade videosarna lika mycket som jag, för 08 var ett fantastiskt år. Och jag saknar det!
Men nu så tänkte jag flumma vidare med Martina, och sådära. Sen vid 10 så blir det Prison Break, TJOHOOOO! :D
Love Love // Sofie

Kommentarer

Postat av: Adina

Publicerad 2009-02-02 21:17:33

Malmö, 16/8 -08

man hör ju inte alls marina i den, nejnej inte aaalllss (a) hahahahaha xD

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-02 21:45:18

BIG LOVE <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela