Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Godmorgon

Publicerad 2009-01-14 08:43:34 i Allmänt,

Godmorgon! :D
Jag tänkte slänga iväg ett inlägg, innan jag sticker till tåget. Tjoho, lilla jag hade sovmorgon idag. trodde jag...
Vår andra lektion, den behövde jag inte komma på för att jag är färdig med allt, och så har vi datorkunskap innan det. Och så jag bara : jo men det var vell idag jag inte heller behövde komma på den? SÅ FEEEEEEEL JAG HADE!!
Så ja, nu kommer jag ha frånvaro från Datorkunskapen, not good not good. men jag överlever!
Ja, nu så måste jag kila till tåget iaf. Men hoppas att ni, min käraste läsare, har haft en bra morgon!

Looove // Sofie

Kommentarer

Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Publicerad 2009-01-14 08:49:48

Ha en bra dag :)

Postat av: h*

Publicerad 2009-01-14 08:51:52

- godmorgon : )

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-01-14 21:23:44

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA såå klantigt xD

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-16 08:45:44

äsch, lite frånvaro då & då dör man inte av..... ;) hahahaa, klantigt dock!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela