Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Klockor

Publicerad 2009-01-24 09:34:27 i Allmänt,

..ja, varför är det så förbsakat snyggt?
Jag gillar verkligen den, som en accessoar. Eller inte bara, för klockor har ju trottsallt sin funktion, att man ska kunna se vilken tid det är, men som accessoar, är den förbaskat snygg. Inte bara på tjejer, utan även på killar!
Jag vet inte, jag har fastnat för det. Inte för att jag själv använder det så ofta, men liksom, det är snyggt!
En annan sak som jag också tycker är snyggt, det är glasögon. verkligen alltså!
Jag känner många som har glasögon, och ibland blir jag smått avundsjuk. HAHA xD
Inte för att jag vill ha synfel, utan för att det är så snyggt. Sara, min kära vän Sara, hon har ett par råååsnygga D&G-glasögon, som hon inte så ofta använder. sjukligt snygga är dom, och det blir liksom, så stiligt på något sätt!
Och nuförtiden, så uppfattar jag inte det som att har man glasögon, så är man en "glasögonorm". Verkligen inte!
Men ja, nu så måste jag publicera, och stänga av, men jag måste ställa en fråga först :

Vilken accessoar tycker ni är snygg?




Gissa vems? Sjukligt fina är dom iaf! :)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-01-24 19:12:44

jag vet jag vet jag vet .. det är ju Olas fina klockor ;D

men jag håller med dejj, de é en sjukt snygg accessoar!

Postat av: Buy or Sell - En bloppis, för alla!

Publicerad 2009-01-24 22:29:55

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

Postat av: poower

Publicerad 2009-01-24 23:15:34

den vita :D

Postat av: J

Publicerad 2009-01-25 11:36:04

Du kna få mina glasögon, jag lovar det är inte roligt att ha synfel! Jag använder dock inte mina längre, pallar itne det är så sjukt jobbigt!



JAg har väl inte direkt något favoritaccesoar, halssband &armband är dock de finaste :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-27 18:41:42

klockor e mkt najs ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela