Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Lördag

Publicerad 2009-01-31 19:58:49 i Allmänt,

Godkväller mina kära vänner! :D
Ja, nu är klockan tio i åtta, och om tio minuter, ja vad börjar då?
JO KÖÖÖÖÖRSLAGET! :D
Wohow, det är final ikväll och det står mellan Team Uddevalla (Erik Segerstedts kör) och Team Bollnäs (Hanna Hedlunds kör). Vem tror ni vinner, vem tror ni försvinner?
Jag hejjar på Erik i alla fall. Jag tycker att han är värd vinster, och Uddevalla är värd vinsten, efter hans kämpande. Men jag tycker absolut inte att Hanna har varit dålig, men jag tycker i alla fall att Erik ska vinna.
Nog pratat om det, vad har ni hittat på idag?
Själv så sov jag bort halva dagen, vaknade halv 1. Bra Sofie, bra bra bra, not!
Dock hörde jag min bror vid halv 11 när han sa till någon såhär "Kan inte jag få gå in och väcka Sofie?" och sen så storfnissade han. Och så svarade jag att : NEEEEEJ, det ska du inte!
HAHAHA, jag hör i sömnen vettni. Ja, utöver att jag sov bort halva dagen, så har jag städat resten av den. Här är nu kliniskt rent på mitt rum, dammat, damsugat, tvättat golven, och bäddat sängen. 10 poäng till mig!
Sedan så gjorde jag rent ute i skåpen i badrummet och damsugade där + mamma och pappas rum! :D
Seeeeeeen, så får vi inte glömma att jag rengjorde duschen också från kalk, och när jag endån var i farten, så vek jag lite tvätt också. HAHA, när jag väl städar, så gör jag det ordentligt.  Ja, har det hänt något annat speciellt då?
Mja, igår var Vi, jag,mamma och pappa hos Sandra och skulle fika, vilket ledde till att vi åt middag där (jag har världens bästa storasyster vill jag bara notera!) och sedan såg vi Let´s Dance också, och åt godis. HAHA, händelserikt va?
Sedan så har jag fått veta idag (jag är säkert helt efer...) att Johan Palm har skrivit kontrakt med Sony BMG, och har ny flyttat upp till Stockholm. Inte illa pinkat av den 16-åringen inte. Well, GOD LUCK JOHAN! :D
Nej, men nu så måste jag publicera och springa ner, så ni får ha det bäst, tills jag bloggar nästa gång!

Love Love // Sofie






Johan Palm
Erkänn att han ser ganska så bra ut på denna bilden? ; )

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-01-31 21:42:53

Ja det gör han!! och äntligen så kan jag säga att han verkligen INTE liknar mig! ;)

Postat av: Martina

Publicerad 2009-02-01 15:20:15

Jag är så himla glad för det, & liksom, att han ska få skriva sjäääälv på plattan, så det verkligen kommer att låta som honom! :D:D:D

Du är bäst bäst bäst! <3<3<3<3

Postat av: anna

Publicerad 2009-02-01 17:47:47

oh my goooood, jag såg inte att de va han på bilden, jäkla liten

skitunge till åh va snygg :O ehehehe (a) men han ska inte ha de

dära svarta mojset under ögonen enligt mejj, mkt finare utan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela