Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Skånetrafiken

Publicerad 2009-01-19 22:03:35 i Allmänt,

Hejhopp! :D
Ibland gillar jag skånetrafiken och deras nyinsatta bussar. Eller ja, nyinsatta är dom inte, men deras nya resvägar!
För kolla hääär, jag börjar 08:35 imorgon, eller ja, varje tisdag då.
Och kolla mina resvägsval :


Ex1. Åka hemifrån 07:04 och ankomma till Helsingborg 07:27. Vilket innebär 1 timme och 8 minuters väntetid!





Ex 2. Åka hemifrån 07:17 med buss 240 via Landskrona, där jag bytar till tåg til Helsingborg.
 Ankommer till Helsingborg C 08:02, vilket innebär 33 minuters väntetid!




Vilket väljer man liksom?!?! :D
IHH, jag blev helt glad nu, för jag verkligen HATAR att vänta.
Och tar jag ex2 så går där en buss 5 över, som går direkt till Munkavägen, där min skola ligger! :D
Och tar jag ex1, så måste jag först vänta på knutpunkten i 25 minuter, för att sedan ta bussen som går till Munkavägen, för att sedan vänta på skolan! :D
Så ja, imorgon ska jag åka bussen iaf, och liksom, hehe, jag få  yp, 10 minuters längre sovmorgon. Bra va?! :D
HAHAHAHAHAHA, nörd jag vet! :D
Well,  nej nu så måste jag snart dumpa datorn, ska ju endån upp ganska så tidigt imorgon.
Och jag kännde att detta inlägget måste ha varit väldigt intressant för alla mina läsare! HAHA xD
Men ja, ha det bäääst, tills jag skriver nästa gång! HAHAHA xD


Love Love // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela