Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Skolan..igen!

Publicerad 2009-01-08 08:48:16 i Allmänt,

Tjohejsan!
Nu sitter jag i skolan, och är back on track på det vanliga. Trött är jag också, det är verkligen inte bra att vända på dygnet när man har lov. Vid halv 2 snåret somnade jag, och klockan ringde 10 över 5, och med snabbmatematik så blir det 3 timmar och 40 minuter, BRA VERKLIGEN. Eller inte...
Well, jag lever och det är huvudsaken. Trött, men still alive! :D
Ja, föresten, var det någon av er som såg Grammisgalan igår? :D
Tjoho, EMD vann pris med Jennie let me love you för årets låt. & ja, dom var värda det, på riktigt! :D
och, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, var det någon som såg vad Timo pysslade med under galan?
HAN RÄKNADE MATEMATIK! :o
haha, det är fan värre än jag alltså, och ja, han räknade ut något med typ, Phytagoras. På en servett...
HAHA, inte ens jag skulle göra det på en sådan gala, och då är jag endån mattenördarnas mattenörd!
Eller ja, så farligt är det vell inte igentligen. Men ja, nu så ska jag göra uppgiften, eller ja, först publicera, men ja, shit the same! Ha det fiiint, så hörs vi!

Looove // Sofie

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-08 09:18:51

HAHAHAHHAHHAHAA ASså det är bara DU som märker sånt Sofie! HAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela