Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Söndag

Publicerad 2009-01-18 16:51:50 i Allmänt,

Hejhopp!
Här sitter jag och gäspar, efter att ha varit vaken i typ, 5 ½ timme. bra verkligen, skitbra!
Eller inte...
Well ja, jag har inte uppdaterat så mycket den senaste veckan, förlåt för det!
Men liksom, jag har tänkt på det, och så stannade det, vid bara tanken. Det har inte blivit gjort med andra ord alltså!
Skolan denna veckan har varit soft, haft sovmorgon i princip varje dag, för att inte ha behövt gå på lektionerna. höhö
Och angående inlägget om där jag hade försovit mig och skulle få frånvaro på Datorkunskaper?
Jag fick aldrig någon ogiltig frånvaro, för jag behövde inte komma på lektionen :D:D:D:D:D:D:D
Ja, nu sitter jag här iaf, och är hungrig. Fast, vi ska inte äta förens om typ, två timmar...
En macka hade ju då inte suttit fel....ähh, jag får se hur det blir med den saken!
Detta kanske inte blev världens roligaste inlägg, men I hope att ni överlever!
Ha´re bäst, tills jag bloggar nästa gång!


Love Love // Sofie


Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-01-18 21:19:51

Men oj! Sofie is blogging :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela