Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag letade efter nagellacket och fann artiklar

Publicerad 2009-07-31 23:53:19 i Allmänt,

Godkväller söta läsare!
Om man kollar min statistik visar den faktiskt att jag har läsare, sisådär sjutton stycken. Det känns....stort!! HAHA!
Men okej ja, vad har jag hittat på idag då? Jag har varit en sväng i hyllinge, där vi tittade på dörrar. Jag kan säga att det gick mindre bra. Dörrar som ska vara förstasortering ser ut som...väldigt mycket andrasortering. Ofta man har ett jack (som är en decimeter stort) in i en förstasorteringsdörr? Mja, i don´t think so. Eller jo, tydligen är det så på bauhaus i Hyllinge.
Men ja, anyway jag och Sandra köpte fikabröd och så råkade det bli en McFlurry Cornetto på donken också. Woopsidaisi!
"Du blir vad du äter?!" "HAR JAG BÖRJAT SE UT SOM EN CORNETTO?"
Jag och Sandra är...jättenormala.  Well, det blev en tur ner till Lödde istället för att checka in dörrar där och där var dom lika dåliga. Suck! Ja, jag och Sandra tog en runda inne på Center Syd i alla fall, och Sandra fick köpt lite inne på H&M. Trevligt värre, och vi brummade hem utan dörrar. Väl här hemma väntade farfar och vi fixade käk. Grillad kassler, ris, sallad och bearneisås. MUMS! :D Sedan blev det lite prat med bästa vän, och planering med Frida om helgen. HOHO, vårt Göteborghotell vettni. Ja, sedan blev det ju en tur in till grannen som bygger pool. Hålet grävdes idag och jag kan säga att det är stort. Nej, stort räcker inte, ENORMT!! I alla fall för att vara i en trädgård i ett villaområde i en liten by....
Vad har mer hänt? Jooo, anledningen till rubriken. Jag tänkte måla om mina naglar (som för tillfället är mörklila, skitsnygga!) och skulle leta fram ett fint nagellack. Och eftersom jag aldrig  kommer ihåg var jag lägger dem så var jag ju tvungen att rota fram allt i lådorna. DÅ jag hittade lite roliga saker. En artikel med Ola om en känd (som det står i artikeln, stark betoning på känd) artist som hade velat ha sex med honom ("Hon sa inte direkt att hon ville ha sex med mig, men hon berättade att det fanns ett hotellrum med champagne som väntade på oss") och så hittade jag även gamla bilder. HA HA HA HA, så snygga jag och Emma var på Rix i Malmö i somras 8) Vilka babes! Kollar bara;




En annan rolig artikel som jag hittade var när vi köade till Ola på Valen i Trelleborg. För för in i helvete (förlåt för fula ord!) för den signeringen. Ola var ju söt, det var inte det, men folket. Och den där jävla vakten. Usch usch usch!
Men ja, vad hittade jag mer? Joooo, mina svettband som man fick på Swedala2008 och det fick jag i.....Helsingborg tror jag. Min "hand" som jag fick i Jönköping står framme. Viktigt minne det dära! "Ni förändrar världen"
Just nu sitter jag i alla fall och pratar med Emmy (Danny-fan) på facebook om det här med olika syn på artisters fans. Eller ja, alltså...det var det till en början i alla fall. Kanske borde gå och sova snart.....det är ju som sagt barnkalas imorgon! Men ja, om jag inte hinner blogga imorgon så blir det kanske på söndag, annars blir det på...tisdag. För som sagt, jag ska ut på äventyr. Ha det bra finisar, och ta hand om er. Glöm aldrig det!


Love.
S.


Andra saker som jag hittade:

 

Den första ska ju Jénsan ha tack för. "Det är ju värsta tele-patin!"
Den andra är en sjukt fin plansch från en gammal Frida tidning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela