Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Min senaste vecka, del 2

Publicerad 2009-07-15 02:03:18 i Allmänt,

fortsättning...

..så chillade vi. Jag glömmde också skriva att the värdinnan för the jarestigs hotells hade kommit med sin vän Helena. HOHO, mitt fina barnbarn Helen hade också kommit och även min stjärna (i´m her manager ffs!) Annapanna the turkland girl och hennes vän Linnea hade också kommit. ROLIGT! :D Vädret var ju som det var, väääldigt pendlande. När det började regna tog vi oss en trip i stan och besökte toan. HA HA HA HA, alltså....Anna missade att där var en kant, KABOM, och sen så dog vi efter det. Och det finns ju ganska så intressanta automater på vissa ställen "Men vad är det för mening med smak!?" HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH, neeeeeejdå vi är inte alls störda eller så, nejdå 8)
Bänkade oss vid våra platser sen, och hände där tills det började. Och själv rixgigget började vid 8, med ramsells. Utan Stefan, vilket gjorde mig lissen. Före Stefan är Stefan. Och det säger allt. Sen var det lite Made In Sweden artister, Style (Vi har gått i samma klass i snart ett år...), Star Pilots, och Velvet. SEN började det ruligaste av allt. IT WAS OLATIME!!

Feelgood, Sky´s the limit och Natalie.
Så galet bra och vilken feeling. Ola hälsade på publiken och var allmänt söt.
En rolig sak med det hela var att vi stod bredvid EMD-fans som i princip hatade Ola. Utan anledning. Eller jo, Ola hade ju sagt att Danny blonderade håret....kul att det var något han sa 2006. HAHA, människor förändras på tre år. Det kallas för...mognad. Men i alla fall...under Ola framträdande så vid backstageområdet ser man en annan blondin stå och sjunga och dansa till Olas Natalie. Och vem kunde det vara om inte Danny the man himself? Roligt tyckte jag!
Efter Ola var det ju bara ett gäng kvar. E.M.D. Och tjohejsan vilket drag. Vilken stämmning, och vilka pojkar!
Matte är sweet (You know I´ll do anything for you) och det var ett ritkigt bra avslut på själva gigget. Sen hände det mer grejjer. Ola skulle ha signering och Therese (Olas manager) sålde snällt skivor. Me like! :D
Det blev lite VIP (TACK THERESE!!!!!) och sådära. Ola signade så fint, kramades och trodde jag skulle äta potatismos. HAHA, kokoboll. Men jag tycker om honom! Sen så kilade vi iväg och hamnade utanför Grand. Wopsidaisy, någon Andréasson hittade visst ut därifrån och det blev lite kramkram där ja. Sen så kubbade vi till centralen (har man bråttom får kändisbilar faktikst vänta!) och jag och Martina hoppade på tåget. En trött tågresa hem blev det och ja, vi var hemma i lilla Bulleberga vid två på natten. Varav vi däckade direkt i sängen. SÅ SKÖNT!!!

Tack alla för en überbra dag. Tack tack tack!!!

7 Juli - Lund i våårt hjääärta
Jag och Martina vaknade sent, men bestämmde oss för att ta en shoppingtur ner till fina Lund. Det blev en tur i stan, och en vända ut till Nova. We like. Ett donken besök senare tog vi oss till centralen och tog 21:39 tåget hem. När vi väl skulle hoppa av tåget här hemma, jo men då kännde vädret för att regna lite så jo det gjorde det. Vädret var på liiite dåligt humör också, så det bestämmde sig för att åska också. Wihow sa vi. Inte! Martina och jag kom hem som två dränkta katter, och det var bara att hänga in kläderna i torkskåpet och snäll o vänligt ta på oss torra kläder. Efter det blev det mys med film och godis. och chips. HAHA, vi är sååå nyttiga! Not! Somnade gjorde vi vid två tiden (i think!) och soov lääänge

8 Juli - det är skönt att sova länge!
Rubriken talar för sig själv, vi sov länge. Läääänge. Men det är skönt. Tog ett besök inom Ica (som Martina fortfarande älskar att mobba för deras öppettider!) och sen så blev det flumm. och flumm och flumm! Och att vara vakna till halv fyra på morgonen. Yesbox, vända dygnet var det! 8) HAHA!

fortsättning kommer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela