Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Nu orkar jag inte köra mer "Min senaste vecka del 351461498674"

Publicerad 2009-07-15 02:52:23 i Allmänt,

haha, nu har ni fått lite uppdates på vad som hänt. Bilder kommer senare idag, och ja, sådära.
De senaste dagarna har det varit sis&kenny-time och vi har grillat och spelat Wii. SJUKT ROLIGT SPEEL! :D
HAHA, alla som inte provat spela - GÖR DET!!!

Men okej, klockan är tio i tre på natten och nu ska jag sova. Dock får jag inte sova bort hela dagen imorgon inte bra.
Sen får jag inte glömma att plocka in posten hos huset jag passar. Huset, och Kim. Kim the ödla!
Okej, jag ska erkänna, jag är lite rädd för honom/henne. Men jag ska bara byta vatten en gång, så det är lungan.
Men som sagt, nu är det bedtime!

GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela