Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sista dagen

Publicerad 2009-07-03 09:12:08 i Allmänt,

..på jobb idag. Det känns lite konstigt, har jag verkligen jobbat tre veckor redan? HAHA, tydligen...
Roligt har det varit, och barnen är ganska så söta i alla fall. Dock är dom allt för smarta, haha, ibland.
"Sofie, är Jenny din mamma?" jag säger bara; HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej, det är hon då inte. Jenny är tio år äldre än mig, och man blir inte mamma när man är tio är. En annan rolig sak är;
"Sandra, ta av dig glasögonen. Vi vill prata med Marina!" HAHAHAHAHA, snällt verkligen! Marina är alltså Sandras yngre (två år!) syster. HAHAHAH, ja roligt har det varit i alla fall. Men nu så ska jag kila. Allt är fixat inför ikväll, haha, vill säga; packad väska och käk fixat. HAHA, bra jobbat jönsson! Men som sagt, nu väntar de tre sista timmarna på jobb, för det här året!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-03 13:51:07

Hahaha, ja tydligen kan inte Marina likna mig, det e bara jag som kan likna Marina om jag tar av mina glasögon ;) HAHAHAHAHAHAHA Men att de trodde att du var dotter till Jenny var oxå kul! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela