Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

19 Juni är tydligen ett bra datum, för allt?

Publicerad 2009-06-20 01:05:05 i Allmänt,

Godkväll!
Egentligen borde jag inte sitta här, jag vet. Men liksom, jag är fortfarande pigg, och mamma o pappa är vakna. Så då kan jag ju sitta här? Ja, min dag har varit bra i alla fall. Dock blev inte allt som planerat, förlåt jéns, men ja det har varit trevligt annars. Firat mig och min bror med släkten idag eftersom han fyller år, och ja, det gör jag ju också om några dagar. Så ja, det var trevligt i alla fall. Så nu sitter jag här mitt i natten, och bloggar, då jag får ett sms av min vän Jéns. HIHI, och jag blev så glad. Grattis hjärtat! Nu kanske Ni undrar vad det handlar om, men då får Ni bannimej gå in på Jénsans blogg och läsa och då går ni in på länken "Jénsans blogg". För ja, tydligen är den nitton juni ett bra datum.
Okej nu ska jag nog avrunda här. Kanske ska sova i alla fall? Ähh, vi får la se. Hoppas att Ni har det kanon i alla fall!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela