Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag har gjort det....igen.

Publicerad 2009-06-27 00:32:49 i Allmänt,

HAHA, jag kunde inte låta bli, så jag har ändrat min bloggdesign. igen!
Dock är det lite annat som är ändrat också. Som....att menyn är på andra sidan helt enkelt.
Vissa kanske undrar "Hur kirrar hon denna biffen?!" och då måste jag rekomendera det stället där jag har lärt mig hur man ändrar design och det har jag gjort på Designadinblogg-bloggen. Det är bara att följa vad där står, så ändras det i sin egen blogg. Väldigt enkelt, om man följer instuktionerna. Så Ni som är sugna, gå in där och just do it! HAHA!
Egentligen är det en sak jag inte är riktigt nöjd med just nu, men ja det får jag ta en annan gång. För nu blir det snart bedtime. Även om jag har sovmorgon imorgon behöver jag ju inte sova bort heeeeeeeela dagen. Men ja, jag kan ju fråga; Vad tycks om bloggen? Tumme upp eller tumme ner? :D


Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-27 20:19:16

Mycket snygg :)

Postat av: Helle

Publicerad 2009-06-29 11:55:47

tummen upp! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela