Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sveriges Radio P4 Kristiandstad

Publicerad 2009-06-02 23:36:39 i Special moments,

Hejhopp!
Idag har varit ännu en sådan bra dag. Det bar av till Kristiandstad imorse med Sandra för att checka in hur Sveriges Radio ser ut där. Det gör man ju så gärna halv nio på morgonen, helt frivilligt!
När vi väl kom dit så möter vi av Anna och det blev stoooooooooooooooor kram. Det var längesedan sweetie! :*
Och ja, jag blev väldans överaskad, för det var bannimej ingen av oss som visste att någon skulle dit bara!
Ja, Ola var söt, Therese var snäll (!!!!!!), Arja var trevlig, P4 människorna var trevliga, och ja, allt var väldans bra helt enkelt!
Så ja, nu har det varit två galet bra mornar med Ola på SR och jag är så glad, för han gör mig så glad! Wihow!
Bilder kommer, someday. När jag fått, av alla! :D Men tack för idag tjejer!! 


Nu blire en macka och lite TV-tittande innan jag ska dejta sängen.
För imorgon är jag ledig och imorgon är det också en väldigt viktig dag.
Baloos studentdag!!!

Och justja, Olas singel har fått datum och titel;

22 Juni - Sky's the limit
LÄNGTA!!

Men ja, macka vare!
Godnatt!


Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-06-05 12:36:41

att se Ola så lycklig att få träffa sina skånetöser det är lycka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela