Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Back to school

Publicerad 2009-03-22 20:55:34 i Allmänt,

Igår var det tjejkväll hemma hos Sandra, vilket var mycket trevligt.
God mat, underbara vänner, och SingStar = KANONBRA! :D
Visserligen kanske vi inte ska satsa på sångkarriär, men ack vad fint det var. NOT!
HAHAHAH, ni som vet hur jag låter efter en konsert? Ungefär sååå, fast kanske inte lika illa, lät jag igår efter några låtar tillsammans med Sara. HAHAHA, men ja, roligt hade vi! (Y)
Tack för en trevlig kväll/morgon/förmiddag tjejer, I love you!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp hos Sandra vid nio imorse (tidigt för att vara jag, jaa!) och var där tills tre då jag kilade hem. När jag kommer innanför dörren visade det sig att min kusin Angelica var här, och så pratade vi lite och så. Det är helt mysigt att se att kulan på magen har växt. Ihh, jag tycker det är så roligt, för jag ska som sagt få ett kusinbarn. Det är planerat att bli ett augustibarn, och ack vad jag längtar. Och till hösten ska jag faktikst på mitt första bröllop också. IHH, min andra kusin, Mikael, ska gifta sig. Vad jag tycker sånt är roligt! :D
Och eftersom jag aldrig har varit på bröllop, så ska det ju bli en upplevelse. En tår lär jag vell fälla, känslomänniska som jag är. HAHAHAHAHAHAHHAHAHA xD
Ja, efter att ha pratat lite med Angelica så blev det att sitta här vid datorn. Flummat med Martina har jag gjort, pratat med Emma om hur råååååmobbad jag antagligen kommer att bli den 29:e av Danny för min skånska. HAHA xD
Jénny och jag har pratat lööööve, och att det är något som är väldigt svårt. Fint, men svårt!
Imorgon är det skola, vilket kanske inte är så kul. Men veckans planer är :

Måndag : TA DET LUNGT!
Tisdag : Börja plugga till NK-provet
Onsdag: Tandläkaren i Lund ca 14:00, Plugga till NK-provet
Torsdag: Tjejgrupp, plugga till NK-prov
Fredag: NK-prov, Väla med Turkland efter skolan och fixa present till Matte
Lördag: Ta det lungt, SOVA UT!!
Söndag: Trelleborg EMD, 13:00, Malmö EMD, 15:00, MATTIAS FÖDELSEDAG!!!


Ni kan ju nog gissa vad jag längtar till mest? PRECIS, NK-provet!!!!
Eller inte...usch, jag fasar verkligen för det provet. Provet är på fredag, och tror ni vi har haft någon genomgång på det?
Nej, precis. HAHA, nej men ja, det jag längtar till är som sagt EMD. Det ska bli så gaaaaaaalet roligt. Att få höra Baby Goodbye live och träffa Mattias på hans födelsedag. Det är inte alla som har den turen inte!

Nu tänkte jag faktikst kila ner och ta lite chips som jag vet ligger i skåpet där nere. Här är vi inte nyttiga inte!
Ha det fint, tills jag bloggar nästa gång!

Love.
S.

Här är dom två nya låtarna från EMDs album föresten :  
EMD- I´m No Romeo



EMD- Yongblood


Vad tycks? :)

Kommentarer

Postat av: Jénny

Publicerad 2009-03-22 20:59:32

tack för att du lyssnade ! < 3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela