Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Min otroligt begåvad vän Anna Lundberg

Publicerad 2009-03-27 20:45:47 i Allmänt,

Jag känner en tjej, som heter Anna Lundberg.
Anna är fjorton år och bor utanför staden Helsingborg.
Fröken Lundberg är en trevlig prick, med rolig humor och är en naturbegåvning.
Annas rum är stort, med en soffa, säng, dator, TV och massor av planscher på hennes favoriter på väggarna.
Men det finnt något i det rummet, som skiljer sig från mängden. Det står en keyboard.
Ett keyboard med massor av funktioner och självklart, vita och svarta tangenter.
Kan Anna spela då, kanske ni frågar Er. Ja, det kan hon!
Jag fick höra idag, och ja, jag kan inte säga något annat än att Anna är en så otroligt begåvad människa.
När hennes fingrar glider över tangenterna och den ljuva musiken hörs, kan man inte göra något annat än att beundra ljudet. Det är inte något skorrigt eller hackigt, utan det är som en enda lång våg. Så otroligt fint och vackert!
Inte är det bara så att Anna kan spela på tangenterna, utan hon kan lägga till sin egen sång, och allting blir så otroligt.....vackert. Min fina och så otroligt begåvade vän, Anna Lundberg!


I love you 

Kommentarer

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2009-03-27 20:54:39

Men din dumma fisk nu smälter jag ju hääär..!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3



Du är så sjukt bra Sofie, och du anar inte hur mycket det är betyder för mig och gaaargh, all kärlek åt min kära manager <'3

Jag kan dra ett långt inlägg om hur sjukt bra du är på att laga tacos? :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela