Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det är mysigt med gitarrer

Publicerad 2009-03-23 18:42:59 i Allmänt,

Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik......fast endån inte!
Ibland hatar jag städer som har två av samma sak. Som Malmö t.ex, dom har två Bilia. Vad är det bra för?! Räcker det inte med ett?! Ack och ve, jag har mejlat och frågat om Söndag iaf...om någon ville anteckna det!

Well, jag han med halv fyra tåget, med nöd och näppe. Vi slutade 17 över och tåget går 33. Jag gick fort som tusan bort till Lasarettet, men då körde precis 220:an och 506:an, så gick inte nästa buss föräns 27, vilket innebär att jag hade misasat tåget. Klockan var då 24 när jag stod vid busshållsplatsen, och eftersom jag har tagit tiden på hur lång tid det tar att gå från knutan till skolan, och det tar 12 minuter så chansade jag på att gå ner till knutan. Eller ja, jag började med att gå, men det slutade med att jag fick springa. Men jag han med tåget! :D
Väl på tåget ringde Jénny och vi pratade en stund. HAHA, det blev två uppringningar eftersom någon, jénny, åkte igenom en massa tunnlar. Det var trevligt iaf, tack för det samtalet! :D
Väl himma så informerade jag mina kära föräldrar om provet som vi fick veta idag, ihh, MVG! :D
Väldigt stolt över mig själv måste jag faktiskt säga at jag blev när jag fick se resultatet. hehe!
När jag kom in och satta mig häär, och läste Olas blogg så fick jag se denna bilden :



Inte visste jag då att Ola kunde lira gitarr inte, och erkänn att bilden ser väldigt mysig ut?
Jag saknar Ola, och allt vad det innebär. Väldigt sådär jättemycket, måste jag då bara påpeka!
Nej men nuuuu så ska jag plugga lite Näthandel, så IKEAs hemsida, here I come!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-03-23 18:44:39

Visste du inte? :O

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, & allt vad det innebär?!?!?!

:O:O:O:O

Neeej, vad innebär ALLT?! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela