Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Coca Cola Zero

Publicerad 2009-05-09 21:14:37 i Allmänt,

Godkväll mina läsare!
Jag vet, jag har inte bloggat sedan i Onsdags. Men ja, har man ingen motivation blir det inga bra blogginlägg och ja sådära. Det är ju också så att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Ja, vad har jag hittat på idag då? Mja, inte så mycket. Pluggat Matte och det bara dalar neråt. Liksom, hejdå VG!! Jag fattar det inte, det har liksom...bara vänt sedan jag började repetera inför nationella. Sen så är det ju så att G är inget dåligt betyg, det vet jag men jag vill ha bättre. Jag vet att jag kan, och däför vill jag!! Och får jag inte godkännt ja då vet jag verkligen inte vad som hänt. Men ett G ska jag nog kunna fixa. Men utöver det har jag bara...tagit det lungt. Tittade på reprisen av Room Service där Linda Bengtzing var inredare. Roligt faktikst, väldigt roligt. Annars har jag inte gjort så mycket, suttit lite vid datorn och alldeles precis så introducerade jag facebook för ett polsk Ola-fan, Marta heter hon. Jättetrevlig! Tydligen gillade hon EMD också, WOHOW! :D Men ja, annars har jag inte hittat på så mycket. HAHA, eller jo, ätit har jag såklart gjort och dagens är ju detta!

Vi sitter vid matbordet och pratar om Coca Cola och hur mycekt socker det verkligen innehåller!
Pappa: Vet Ni hur mycket socker en Coca verkligen innehåller?
Jag: Mycket antar jag?! *tittar på Coca Cola flaskan som stod framför mig*
Pappa: Men Sofie, du kan ju inte titta på den flaskan det är ju Coca Cola Zero!
Jag: *dööööd*



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, det där var väldigt roligt.
Men ja, okej, avsluta här kanske? För jag kännde att detta inte var så givande blogginlägg heller. HAHA!
Hoppas att Ni har haft en kanonlördag i alla fall.

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-09 21:54:55

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA ASSÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIN PAPPA!!!! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA dör

Postat av: miztha

Publicerad 2009-05-17 02:03:16

Haha coca cola zero, den var brra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela