Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Den dränkta katten 2

Publicerad 2009-05-14 23:38:27 i Allmänt,

Japp, idag blev det "favorit" i repris från igår, jag kom hem som en dränkt katt.
Eller allting började egentligen på idrotten då vi sprang slingan vid Olympiafältet då det började regna.
Lite smått först, sen kom allt. Och ja, när jag och Mikaela kom till skolan så...ja, vi såg ut som dränkta katter iaf!
När vi sen mötte upp Jerica som vi skulle ha vår sista lektion med, så skickade hon hem oss för att Vi lika bra kunde jobba hemma med torra kläder med en kaffe (TÉ TACK!!) i handen istället för i en jobbig datorsal liksom. Tack för det säger jag. Men ja, det blev ju inte bättre av att regnet inte hade avtagit när jag och Mikaela gick till bussen, men ja, nu var vi ju påväg hem så det var lungt. Dock på olika håll, men endån påväg hem. HAHA
Ja, på knutan var jag vid kvart över och vid tjugo över någongång kom lilla Sara. TREVLIGT VÄRRE! :D
Och ja, rätt som det är när jag står och pratar med Sara så kommer det en kändis i rulltrappan. Vem kunde det vara tro?
Mja, han är ju inte så känd igentligen. B-kändis, men endån. Dubbat film har han gjort, varit med i ett band och har vääärldens mest begåvade sångeska till flickvän. Japp, det är Eric Saade jag pratar om! :D
Han stirrade dock sönder mig av någon anledning innan han och hans rullväska hoppade på tåget mot Kristiandstad. Jag gissar på att han skulle till Stockholm eller något, och skulle hoppa av i Hässleholm. Men ja, vad fan gör det för skillnad om vad jag tror?! HAHA
Ja, men min skoldag var bra i alla fall. Provet imorse gick bra, och idrotten var rolig. Idrotten var vääldigt speciell också. Här ska ni få höra. Vi var ju som sagt utomhus och skulle gå stavgång/jogga. Lite bådeoch liksom. Så skulle vi gå i slingan vid Olympia (Helsingborg). Så när vi nästan gått färdigt hela varvet, så börjar en liten fågel som sitter på marken att skrika och jag blir livrädd. Rebecca skrattar sönder åt mig, och sen forstätter vi att gå. Sen andra varvet blir Rebecca livrädd för den där fågeln, då vi låg före. Så väntade Vi in dom andra, Jens (vår lärare) och två till. Så när dom nästan är vid fågeln så jag bara; AKTA FÅGELN SOM LIGGER DÄR!!
Så börjar den skrika precis när Jens går förbi och den här fågeln börjar skrika hoppar han en meter upp i luften, med gångstavarna okontrollerade och skriker. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, alltså, vilken syn det där var! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag dog. Men ja det är vell min dag det hära. Nu sitter nog Jénsan & Emil på bussen upp till Stockholm. Vilka lyxungar va? :o Jag vill också på rix!!
Men okej, nu ska jag ställa ner tallriken och min kopp för att snart gå och sova. Har ju sovmorgon tills klockan åtta imorgon. MM, I love!
Godnatt!

Love.
S.



Eric Saade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela