Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Den dränkta katten

Publicerad 2009-05-13 22:58:47 i Allmänt,

Nu kommer ett blogginlägg, såhär sent igen. Att jag aldrig lär mig att jag måste gå och lägga mig tidigare...suck!
Men ja, när jag endån loggade in på blogg.se så kan jag ju lika bra bloga, eller hur?
Ja, min dag har varit bra i alla fall. Vi var på bio med klassen och såg I taket lyser stjärnorna och ja, den var bra!
Bra för att vara en film gjord av en bok. För boken är galet mycket bättre, men filmen var endån bra. Dock störde jag mig på en massa småsaker som missades. Som att lappen Jenna skriver, den ska sitta UNDER en stjärna i taket, och inte i hennes ficka. Det är ju det som liksom, är hela poängen. Men ja, jag gillar den. Den får 4 av 5 tosters! SEVÄRD!
Jag han i alla fall med tio över fyra tåget idag till Landskrona där jag sedan tog buss hem, men tror Ni inte kände för att lätta på trycket juuust när jag skulle gå hem från bussen? Jooodå, givetvis! Så jag kom hem som en dränkt katt. HAHA
Annars har det inte hänt så mycket. Ska publicera detta nu, packa idrottsväskan och sen så är det bedtime. Sov så gott!
Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela