Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ett linåkerbesök, huvudvärk och ett brustet hjärta

Publicerad 2009-05-05 15:08:12 i Allmänt,

Klockan är tio över tre och jag sitter fortfarande i sovkläder.
Vad gör jag det för? Jo, för jag fick vara hemma från skolan idag.
Jag hatar huvudvärk. Hatar hatar hatar!
Den har inte släppt ännu heller, även om jag knarkat alvedon, sovit 784657 timmar och ätit som jag ska.
Suck, jag orkar inte. Men okej, nu ska jag inte vara såå negativ utan berätta om min bra-dag igår!

Vid elvasnåret bar det av till Burlöv med finaste Jénsan för en shoppingrunda. Dock var det som vanligt hon som shoppade, och jag var personlig assistent som höll jacka,väska och ja, allt vad det nu är. Men jag har inget emot det, det var en rolig stund i alla fall. Lunch blev det på donken och om man har Jénsans kamera i handen kan det bli lite fina bilder på det också. höhö!
Vi åkte tillbaka hem med halv tre tåget, och jag var hemma, alltså hemma hemma kvart över tre. Han öppna kylen, ta ett äpple, äta äpplet och sen var det dags att gå igen. Vart skulle jag nu då? Jo....
LINÅKERSKOLAN!

Vår gamla skola det dära, som ja, I miss it every day. Bussen gick kvart i fyra, där jag och Sara mötte Maria på bussen.
Trevligt värre, lite updates om hur dagen hade varit och varför Maria hade toapapper i väskan. HAHA
I Svalöv var vi vid fyra snåret då vi kilade in på Gunnarssons för att köpa fika till lärarna. Efter mycket om och men bestämmde vi oss för ballerina och Tom&Jerry-kexs. Galet gott! Flum vid kassan, misstolkningar hit och dit, och ett kontokort som itne fungerade. Jippie!
Well, när vi väl fått betalat för sakerna så kilade vi ner till skolan där vi mötte upp Sandra och trallade sedan in i arbetslaget. Sivan öppnade dörren och vi möttes med ett : MEN HEEEJSAN!!
Hon är söt Siv, jättesöt. Dock var det ju bara hon och Markus kvar, men ja, det blev trevligt i alla fall. Och just so you know, Markus barn är gaaaaaaaaaaaaalet söta! :o
Vi bytade lite skvaller, konstaterade om man sagt A får man säga B, och lite såntdära kuligt.
Vid tjugo över fem kilade vi bort från skolan med en schtekande Markus (han hade glajjor alltså!) på cykeln och Maria misstolkade Näthandel. Sen så kilade vi bort till bussen, vilket var trevligt. Väl hemma så blev det mat, lite tårar, och sen lite fler fin fina vänner på det. Tack för att Ni alltid finns, I love you! <3

Det var min gårdag ja. Nyss fick jag ett sms av flummis om ett sommarjobb på sommarrocken i Svedala.
Ska jag söka?Ska jag inte söka? Det är frågan. Saken är den att man får gratis inträde, mat och sådära.
Dock vet jag inte, alltså.....ähh, jag ska tänka på saken. Man får ju ingen lön, men man får ju tre asroliga dagar liksom?
Hmm...jag får tänka på saken. Okej, nu så ska jag kila ner till TVn, käka lite godis, och sen bara ta det lungt.

Eller vänta, innan jag publicerar måste jag gratta min fina vän Martina Jarestig som kom på plats 7 va 17 på tävlingen i Holland. Grattis hjärtat!

Okej nu bär det av neråt. Hoppas att Ni har det bäst!

Love.
S.



Gammal bild, samma kärlek!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-05 16:25:43

NEJ, vad gammal bild! :O Haha

Tack för en otroligt rolig dag igår :D Vi måste hitta på mer tillsammans lite oftare!



Ses på torsdag! Puss <3

P.S. Karlssons-klister sägs fixa allt!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-06 14:30:59

Haha, det var skitkul att träffa Markus och Sivan :D Kul att träffa er andra oxå :D Puss älskar dig!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-06 14:32:11

Haha, det var kul att träffa Markus och Sivn igen :D Det var kul o träffa er andra oxå :D Puss älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela