Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Flumemma gästbloggar!

Publicerad 2009-05-03 21:17:47 i Allmänt,

Hej alla glada!!!
Nu är det Flumemma som sitter vid tangenterna och nu har jag (ÄNTLIGEN) varit så snäll och hjälpt Sofie att byta headern och bakgrundsfärgen..... HE HE............... Egentligen skulle jag gjort en helt ny design men jag är ledsen älskade vän, jag har inte haft ork! (Jag har dock varit lite busig som ni kanske märker..... he he)

Jag tänkte mest titta in och påpeka för alla att Sofie är världens finaste människa. Jag känner ingen som är så snäll som henne. Hon är extremt omtänksam och sinnessjukt generös. Hon bryr sig så oerhört mycket och jag kan helt ärligt säga att jag har förmodligen aldrig träffat en så fin människa som henne! Hon är en av dom allra bästa vännerna jag har! Ni som inte känner henne har missat något, och alla vi andra - vi ska skatta oss lyckliga att vi har Sofie Jönsson i våra liv. Utan henne hade det varit alldeles förskräckligt hemskt.
Jag älskar dig Koss-homie, bara så du vet! <3

/ Emma

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-05-03 23:24:24

Jag instämmer med den kära gästbloggaren till 110%!

Du är bäst bäst bäst, Jönsson! (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela