Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag kan, bara jag vill!

Publicerad 2009-05-10 20:26:44 i Allmänt,

Pust, idag har jag gjort mycket. Imorse stod det ingenting på min "detta-ska-jag-göra-idag"-lista men ack så fel det blev.
Jag har gjort både det ena och det andra. Lagat mat, och bakat! HEHE, det är ganska så roligt och jag kan bara jag vill.
Och ja, jag lyckades ju idag. Jag bakade i alla fall en rulltårta med hallonsylt, vilket blev väldigt lyckat! Sen så bestämmdes det att det var jag som skulle stå för matlagandet idag också, eftersom mamma o pappa skulle fixa med golvet i garaget. Så ja det blev kassler och potatisgratäng, som blev gudomligt gott. Om jag får säga det själv, hehe!
Jaa, vad har jag annars gjort då? Kollat lite i matteboken, och läst svenskaboken, så lite plugg har det allt blivit. Roligt? Näe. Men ja, det får gå som det går på tisdag. Just nu känner jag dock inga VG-kvalitéer! Men ja, ähh....det får tiden utvisa, hur det blir. Just nu, så gör jag en ganska så rolig sak faktikst. Jag pratar med ett polskt Ola-fan på facebook.
Marta heter hon, 14 år från södra Polen. Jättetrevlig tjej, verkligen! :D
Denna bilden får dock avsluta detta blogginlägget;





Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-05-10 23:43:37

Åhhhhhh, det ser finfint ut ju! :D

Du är värsta mästerbagarn juuu! DDDD_D (tänk den där fina smileyn på msn!)

& liksom, JAG SAKNAR DIG! (L)(L)(L)

Postat av: Martina

Publicerad 2009-05-10 23:44:03

Åhhhhhh, det ser finfint ut ju! :D

Du är värsta mästerbagarn juuu! DDDD_D (tänk den där fina smileyn på msn!)

& liksom, JAG SAKNAR DIG! (L)(L)(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela