Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Naturkunskapslektion

Publicerad 2009-05-06 12:04:28 i Allmänt,

Naturkunskap är det absolut bästa jag vet. Det är i det ämnet jag har högt betyg och är som mest aktiv på lektionerna.
Jag älskar att få uppgifter att lämna in och att ha labration är det bästa jag vet. Att pyssla med kemikalier och skriva labbraporter, mums, det är det bästa i mitt liv!


HA HA HA HA HA, ehm, okej, vänta vi tar om det där :

Naturkunskap är det absolut tråkigaste jag vet. Det är i det ämnet jag har lägst betyg och är som minst aktiv på lektionerna. Jag hatar att få uppgifter att lämna in och att ha labration är det tråkigaste jag vet. Att pyssla med kemikalier och skriva labbraporter, blä, det är det tråkigaset i mitt liv!

HAHA, andra texten stämmer snarare in, än första. Några småå ändringar, men så mycket mer sanning. HAHA, well, jag har nyss lämnat in ett energiarbete, och jag borde börja plugga inför provet på fredag i just delen Energi. Men för det första; min bok ligger hemma. för det andra; jag har ingen ork. För det tredje; naturkunskapsbetyget är inte det som betyder mest för mig. Okej fine att det inte är väärldens anledning, för man ska vara aktiv, men ja, naturkunskap is not in my heart. haha

Japp, jag har redovisat engelskan idag i alla fall. Det gick vell helt okej, även om jag tyckte att jag pratade lite lite. Men ja, Maria (läraren) sa att det var jättebra och jag hörde ju att dom frivilligt gick in på youtube och lyssnade på Alone sen, så det är vell ett bra tecken. Tror jag? Eller? :)

Okej, vad händer mer idag? Jo, extra matte i eftermiddag vilket innebär att jag inet är hemma föräns vid sex. Då kanske jag ska ner till f-hemmet, och träffa tjejerna. Mys liksom!
Annars blir det plugg plugg plugg. yeaah, det bästa jag vet. Eller inte....
Men okej, det händer ju faktikst något annat väldigt viktigt idag. Jénsan har öppkörning!
LYCKA TILL HJÄRTAT!!!!

Ja, avrunda nu kanske? Vi ska snart kila ner till matan och käka, någon kassler grej. helt okej!
Bloggar kanske ikväll, om jag hinner. I allt pluggande!
Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-06 16:51:41

Tjohej!

Naturkunskap tyckte ju Markus att du skulle gilla, det gör ju iaf han! Lyssna på honom! ;P



Det blir inget ikväll... :(

Puss <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela