Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

WHO IS IN THA HOUSE?

Publicerad 2009-05-25 21:41:43 i Allmänt,

Nej, det är inte Sofie som bloggar nu. Hon har nämligen bett mig gästblogga åt henne, varför? Jo, hon orkar inte själv! Men jag är pigg och glá¨på glatt humör så nu ska jag dra fram några rader till er! Snällt va?

  Vem är då jag? De flesta känner mig som Jénny, andra Jénsan, Junior, Jens, Särbarn eller något annat - men kärt barn har många namn! Nu tror jag att de klarnar i de flestas huvud. Om inte - jag är en av Sofies kompisar!

  Vad har då Sofie hittat på idag? Jag vet att hon var i skolan, fram till, ungefär tolv då hon mötte upp mig och min kompis för att fördriva lite tid i stan . Jag hade ett "viktigt" ärende. Sedan tog jag och SuffPuff ( Sofie då 8) ) tåget ner till Lound ( Lund) där hon skulle handla en mycket söt klänning och jag hårfärg. Vi provade även en massa kläder, flummade och skrattade på hög nivå! Typiskt oss, men folk missar ju iaf inte oss! Blev även en tur til Nova där vi krängde mat och provade skor på Skopunkten. Jag tycker synd om oss som hade ont om pengar... hahaha! 

  Och ja, inte tänkte jag gästblogga utan att lägga in lite porriga bilder men de förstod ni väl? hhahaha ;)

  

Bild 1. Flummig tågresa!
Bild 2. Hård kola som blev mjukare efter sugning ;)
Bild 3. hahaha, sexig "grodan"-pose xD

Tack för idag Sofie, I love you mycket! <3

Vill ni hitta min blogg? Jo, då hittar ni mig under adressen http://wannabedu.blogg.se

  Hoppas ni inte blir alltför ledsna av att inte höra ifrån Sofie idag. Men hopaps jag varit liite underhållande iaf ;) Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela