Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

GE MIG ETT L, LLLL, GE MIG ETT U, UUUU, GE MIG ETT N, NNN, GE MIG ETT D, DDD! VAD BLIR DET?!

Publicerad 2009-11-15 00:47:40 i Musik,

LUNDLUNDLUNDLUNDLUNDLUND!!!!!!!!!!!!!


Vinnare av körslaget ääääääääär;

TEAAAAAAAAM OLAA!!!

Yesbox, team Ola tog hem det här. Killarna fixade det!
Ola & killarna fixade det här. Jag känner mig så
...såå
....så
.......

fantastiskt glad för deras skull. Alla 21!
Det är liksom inte bara Ola hela den här körslaget-grejjen har handlat om. Det är inte det!
Utan det har handlar om 20 man till. 20 man som har kämpat och slitit varje vecka, för att få stanna kvar.
Det är, trottsallt, de 20 man som har stått & levererat varje vecka. Och jag blir så glad, för deras skull!
De förtjänade det här, till 110%!!
Självklart är jag jätteglad för Olas skull också.
Så mycket tid och energi som killen har lagt ner på det, och att se glädjen i hans ögon gör mig glad.
Och hur det än är så; As long as you keep your dream alive. Tänk på den Ni! ;)


Såååå då säger vi såhär då;

GRATTIS TEAM OLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bild från kvartsfinalen :)

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2009-11-15 12:21:02

wohoo:D grattis team ola! :D

Hugs

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-15 21:05:12

graattiiss till ola o kören!! :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela