Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Here´s a thing

Publicerad 2009-11-18 22:32:33 i Vardagar,

...ja ser Ni?
Jepp, jag har ny header. Inte världens mest wohow-iga jättehightech gjort i PS, men liksom, den känns lite mer höst/vintrig. Jag tänkte dock notera att bilden med hjärtana på, har Martina tagit.
Så liksom, jag inte får cred för att den är så fin utan det ska bästa vän ha. Jag gillar den men;

VAD TYCKER NI?

Gammla


Nya


What do you think? :)

Nu ska jag i alla fall kila ner till mamma o pappa en sväng, sen så äre bedtime. Först skola imorgon, sen är det somsagt tid att fira Team Ola. Ska bli ruligt och se vad Lund har gjort för dom! :):)

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2009-11-20 18:05:17

Aweeeeeeeeeeeeesome new design :D

I love it,but your every designs are gerat! Cute photos :)



BIG HUGS!

ps hope everything okay with you :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela